Aktualności

Kampania sera Fellada OSM Łowicz w trakcie 👌

2 maja 2022 wystartowała kampania sera sałatkowo-kanapkowego Fellada Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu. Kluczowym elementem działań jest kampania multisponsoringowa w telewizji TVN oraz Polsat i na kanałach tematycznych obu tych stacji. Drugim jej filarem jest współpraca z Influencerami, którzy jak zawsze zaskakują nas swoją definicją niestandardowego użycia produktu w codziennych daniach. Prowadzona jest również szeroka kampania digitalowa z użyciem formatów statycznych, ale również video emitowane głownie na platformie YouTube, a całość dopełniają działania trade marketingowe.

Celem kampanii jest zaprezentowanie wyśmienitego produktu z oferty OSM Łowicz, do tego w nowym, większym opakowaniu o gramaturze 270 g oraz zaprezentowanie możliwości wykorzystania produktu do dań owocowych i warzywnych. Drugoplanowym założeniem jest dalsza promocja i budowanie świadomości marki OSM Łowicz, na której rzecz prowadzone są systematycznie wieloaspektowe działania od momentu odświeżenia wizerunku marki z początkiem 2020 roku.