O firmie

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu znana jest od pokoleń z produkcji wyrobów mleczarskich. Polski producent, wykorzystujący polskie mleko. Charakterystyczna Łowiczanka widniejąca w logotypie marki rozpoznawana przez wszystkich, jest widoczna na półkach sklepowych w całej Polsce oraz ponad 50 krajach świata. Wykreowanie marki Łowicz przyczyniło się do osiągniecia miejsca w czołówce polskich mleczarni.

Spółdzielnia rocznie przerabia ponad 390 milionów litrów mleka pochodzącego z 2500 rodzinnych gospodarstw rolnych. Nieustannie inwestuje w nowoczesne linie produkcyjne i technologie. Oficjalnym potwierdzeniem poziomu Systemu Zarządzania Jakością jest certyfikat z zakresu systemu IFS (International Food Standard) przez jednostkę certyfikującą TÜV NORD. System HACCP w zakładach Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu jest pod nadzorem Powiatowych Lekarzy Weterynarii.

OSM w Łowiczu to trzy prężnie działające zakłady produkcyjne położone w różnych częściach Polski. W ofercie firmy znajdują się mleka i Śmietanki UHT, sery dojrzewające zarówno w formie tradycyjnych bloków jak i porcji, plastrów czy wiórek o różnych gramaturach, twarogi, twarożki, serki wiejskie, produkty fermentowane (kefiry, maślanki, jogurty) oraz proszki mleczne. Spółdzielnia posiada w swoim portfolio szeroką gamę produktów bez laktozy oraz  produkty odpowiednie dla wegan i wegetarian pod marką Bez Deka Mleka. Bogata oferta produktowa pozwala na sprzedaż wyrobów na eksport, do dużych sieci handlowych, hurtowni nabiałowych oraz segmentu HORECA.

Załoga firmy to specjaliści o wysokich kwalifikacjach, często związani z branżą mleczarską od pokoleń. Doświadczenie kadry kierowniczej oraz ciągłe szkolenia pracowników gwarantują stabilność firmy i dynamicznym rozwój. Każdy etap produkcji odbywa się pod czujnym okiem Działu Technologii, Działu Kontroli Jakości oraz pracowników biorących udział w procesach produkcji. Potwierdzeniem wysokiej jakości i doświadczenia  jest szereg nagród i odznaczeń, przyznanych Mleczarni.

Na początku 2020 roku firma podjęła decyzję o odświeżeniu szaty graficznej opakowań wszystkich kategorii produktowych. Duże przedsięwzięcie, które niezaprzeczalnie zakończone zostało dużym sukcesem. Uwidocznienie logotypu marki na wyróżniającym się w branży granatowym kolorze spowodowało wyróżnienie na półkach sklepowych. Za zmianą wizualną podążyła również strategia marketingowa i wizerunkowa realizująca konsekwentnie claim „Łowicz łączy pozytywnie”.

150 produktów w portfolio, szeroka sieć dystrybucji, własne hurtownie i sklepy detaliczne, stałe dostawy produktów dla segmentu Horeca, eksport do ponad 50 krajów świata. Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu to firma o silnej pozycji rynkowej i solidny partner biznesowy.