Aktualności

Złoty Laur Klienta 2022 w kategorii ekologiczne strategie w biznesie/przemyśle

Jesteśmy niezwykle zaszczyceni mogąc poinformować, że nasza firma otrzymała Złoty Laur Klienta 2022 w kategorii ekologiczne strategie w biznesie/przemyśle. Po raz drugi z rzędu zostaliśmy wskazani i docenieni przez Konsumentów za aktywną odpowiedź na trendy rynkowe oraz stabilną strategię biznesowo – marketingową. Dziękujemy!

Dla przypomnienia, jako pierwsza mleczarnia w Polsce wdrożyliśmy opakowania przyjazne dla środowiska dla Mleka UHT 3,2%, które w 88% składają się z surowców odnawialnych, emisja CO2 związana z produkcją tego opakowania została zmniejszona o 19%. Ten karton w 69% wykonany został z papieru z włókien drzewnych z certyfikowanych lasów FSC® i innych kontrolowanych źródeł. Dodatkowo zakrętka wykonana została z biotworzywa z trzciny cukrowej. Opakowanie nadaje się w 100% do recyklingu. Lubiane i cenione mleko łowickie i dbałość o planetę w jednym!

Idąc za ciosem opakowania z surowców odnawialnych wdrożyliśmy dla Mlek Codziennych 2% i 3,2% 1L, Maślanek 1L oraz naszej innowacyjnej nowości – Kefiru Kaukaskiego 1L. W przypadku tych produktów mamy do czynienia z opakowaniami w 100% opartymi o surowce odnawialne. Opakowania posiadają certyfikat CarbonNeutral® co oznacza, że emisja CO2 związana z wytworzeniem tego opakowaniami została zredukowana do zera! Poza tym posiadają perforację inteligentnego składania (w harmonijkę), dzięki czemu zajmują mniej miejsca w pojemniku na odpady.