Zaszczytne 2. miejsce Lider Forum Kampanie
Z ogromną radością chcielibyśmy pochwalić się zaszczytnym drugim miejscem w konkursie „Lider Forum Kampanie” organizowanym przez czasopismo branżowe „Forum Mleczarskie”! Cieszymy się, że zrealizowana przez nas kampania Mleka UHT 3,2% w opakowaniu z surowców odnawialnych pod szyldem „Łowicz Naturalnie” została doceniona przez dostojne eksperckie grono. Sukces tej kampanii nie był by możliwy gdyby nie podjęta decyzja o relaunchu opakowań marki OSM Łowicz i realizowana konsekwentnie od początku 2020 roku strategia marketingowa, której claimem przewodnim jest „Łowicz łączy pokolenia”. Działania reklamowe szyjemy na miarę dla naszych obecnych i przyszłych klientów, precyzyjnie stargetowane pod każdą z tych grup. Nasze koncepcje opracowane przez grono specjalistów działu marketingu, a także dodatkowo analizowane są na poziomie domów mediowych i profesjonalnych agencji reklamowych, dlatego działania są spójne i nieprzypadkowe – dodaje Anna Siuda Kierownik marketingu OSM Łowicz.
Wyróżniona kampania miała na celu promocję zastosowanego przez Okręgową Spółdzielnię Mleczarską w Łowiczu kartonu UHT wykonanego w 88% z surowców odnawialnych. Zastosowane opakowanie wpływa na obniżenie emisji dwutlenku węgla oraz wykorzystuje mniejszą ilość tradycyjnego plastiku do jego produkcji. Karton w 69% wykonany został z papieru z włókien drzewnych z certyfikowanych lasów FSC® i innych kontrolowanych źródeł. Dodatkowo zakrętka wykonana została z biotworzywa z trzciny cukrowej. Opakowanie nadaje się w 100% do recyklingu. Lubiane i cenione mleko łowickie i dbałość o planetę w jednym! Celem działania było zaprezentowanie marki OSM Łowicz jako znanej od pokoleń, której misją jest dostarczanie wysokiej jakości produktów nabiałowych. Jesteśmy firmą dla ludzi, nowoczesną, bacznie obserwującą i analizującą rynek. Zaangażowaliśmy młode pokolenie, które jest szczególnie wrażliwe na punkcie dbałości o planetę, tym samym realizując nasz claim przewodni marki „Łowicz łączy pokolenia” – dodaje Anna Siuda.