Złote Innowacje FMCG 2023
„Złote Innowacje FMCG & Retail” to cykliczny konkurs wyłaniający co roku produkty i usługi, które pojawiając się na rynku wyróżniły się wyjątkowym stopniem innowacyjności. O zwycięstwie decydują konsumenci, którzy w internetowym badaniu wybierają najbardziej nowatorskie rozwiązania. Oprócz nagród konsumenckich jury konkursu zdecydowało się przyznać specjalne Nagrody Kolegium Redakcyjnego, by docenić produkty i koncepty, które w sposób wyjątkowy wpłynęły na kształt oferty produktowej, dzięki swej innowacyjności.
W tym roku OSM Łowicz otrzymało nagrodę „Złota Innowacja FMCG 2023” za wdrożenie opakowań dla linii łowickich śmietanek UHT bez warstwy aluminium, co jest kompletną innowacją na polskim rynku, tym samym OSM Łowicz może poszczycić się tytułem lidera w tym przedsięwzięciu. Odebraliśmy również wyróżnienie „Złota Innowacja FMCG & Retail” w kategorii „Skład – Żywność” doceniony został Kefir kaukaski 400 g.
Zdobyte laury są niewątpliwie powodem do dumy. O innowacyjności produktów decyduje jego unikatowa, nietypowa cecha wyróżniająca go na tle dostępnych w danej kategorii. Innowacyjność świadczy o tym, że firma bacznie obserwuje rynek, odpowiada na jego potrzeby, spełnia je, a także będąc o jeden krok przed potrzebą, po prostu ją tworzy.