Złote Innowacje FMCG 2022
„Złote Innowacje FMCG & Retail” to cykliczny konkurs wyłaniający co roku produkty i usługi, które pojawiając się na rynku wyróżniły się wyjątkowym stopniem innowacyjności. O zwycięstwie decydują konsumenci, którzy w internetowym badaniu wybierają najbardziej nowatorskie rozwiązania. Oprócz nagród konsumenckich jury konkursu zdecydowało się przyznać specjalne Nagrody Kolegium Redakcyjnego, by docenić produkty i koncepty, które w sposób wyjątkowy wpłynęły na kształt oferty produktowej, dzięki swej innowacyjności.
W trakcie Gali „Złote Innowacje FMCG & Retail” 2022 otrzymaliśmy statuetkę „Złota Innowacja Retail” 2022 za wdrożenie opakowań dla produktów UHT bez warstwy aluminium, co jest kompletną innowacją na polskim rynku, tym samym OSM Łowicz może poszczycić się tytułem lidera w tym przedsięwzięciu. Odebraliśmy również trzy wyróżnienia „Złota Innowacja FMCG”: w kategorii „Opakowanie – Artykuły Spożywcze” ponownie doceniono opakowanie niezawierające warstwy aluminium dla Mleka UHT bez laktozy 3,2% 1 L; w kategorii „Odpowiedź na potrzeby” Mleko do spieniania dla Baristów bez laktozy 3,0% 1L, natomiast w kategorii „Smak” doceniono Chłodnik 400 g.
Zdobyte laury są niewątpliwie powodem do dumy. O innowacyjności produktów decyduje jego unikatowa, nietypowa cecha wyróżniająca go na tle dostępnych w danej kategorii. Innowacyjność świadczy o tym, że firma bacznie obserwuje rynek, odpowiada na jego potrzeby, spełnia je, a także będąc o jeden krok przed potrzebą, po prostu ją tworzy.