Marka Łowickie w rankingu Rzeczypospolitej
17 grudnia 2013r Rzeczpospolita opublikowała po raz dziesiąty Ranking Najcenniejszych Polskich Marek. Na tej liście marka „Mleko Łowickie” osiągnęła wysoką 51 pozycję. W stosunku do ubiegłego roku jest to awans o 4 miejsca.
Aktualnie wartości marki „Mleko Łowickie” szacowana jest na 262,8 mln zł i w stosunku do ubiegłego roku wzrosła o 6%.
Dla porównania łączna wartość wszystkich marek w tej edycji Rankingu wzrosła o 3,2% w porównaniu do poprzedniej edycji.
Również w tym miesiącu, 3 grudnia, Rzeczpospolita opublikowała LISTĘ 2000 POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW I EKSPORTERÓW.
W tym rankingu polskich przedsiębiorstw OSM w Łowiczu awansowała aż o 32 pozycje w stosunku do roku poprzedniego i zajmuje 237 pozycję.
To największy awans spośród firm z pierwszej trójki polskiego mleczarstwa.
W tym roku opublikowany został także ranking eksporterów, w którym OSM Łowicz zajmuje 182 pozycję. Natomiast w rankingu firm spożywczych o największym udziale eksportu w sprzedaży zajmuje 12 miejsce w kraju.
Dla OSM Łowicz to ważne i wymierne awanse. Świadczą o umacniającej się pozycji firmy i sile jej produktów zarówno na rynku krajowym jak również w eksporcie.
W ostatnim okresie coraz więcej łowickich wyrobów mleczarskich trafia do naszych wschodnich sąsiadów - między innymi na Litwę, Łotwę czy do Estonii oraz do Chin, Singapuru, Kanady i krajów afrykańskich.