18.12.2013

Marka Łowickie w rankingu Rzeczypospolitej

17 grudnia 2013r  Rzeczpospolita opublikowała po raz dziesiąty  Ranking Najcenniejszych Polskich Marek. Na tej liście marka „Mleko Łowickie” osiągnęła wysoką 51 pozycję. W stosunku do ubiegłego roku jest to awans o 4 miejsca.

Aktualnie wartości  marki „Mleko Łowickie” szacowana jest na 262,8 mln zł i w stosunku do ubiegłego roku wzrosła o 6%.

Dla porównania łączna wartość wszystkich marek w tej edycji Rankingu wzrosła o 3,2% w porównaniu do poprzedniej edycji.

Również w tym miesiącu, 3 grudnia,  Rzeczpospolita opublikowała LISTĘ 2000 POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW I EKSPORTERÓW.

W tym rankingu polskich przedsiębiorstw OSM w Łowiczu awansowała aż o 32 pozycje w stosunku do roku poprzedniego  i zajmuje 237 pozycję.

To największy awans spośród firm z pierwszej trójki polskiego mleczarstwa.

W tym roku opublikowany został także  ranking eksporterów, w którym OSM Łowicz zajmuje 182 pozycję. Natomiast w  rankingu firm spożywczych o największym udziale eksportu w sprzedaży zajmuje 12 miejsce w kraju.

Dla OSM Łowicz to ważne i wymierne awanse. Świadczą o umacniającej  się pozycji firmy i sile jej produktów zarówno na rynku krajowym jak również w eksporcie.

W ostatnim okresie coraz więcej  łowickich wyrobów mleczarskich trafia do  naszych wschodnich sąsiadów - między innymi na Litwę, Łotwę czy do Estonii  oraz do Chin, Singapuru, Kanady  i krajów afrykańskich.