24.04.2014

Kolejny etap Kampanii "MLEKO NA WAGĘ ZŁOTA"

20 kwietnia ruszyła telewizyjna kampania reklamowa mleka łowickiego - MLEKO NA WAGĘ ZŁOTA z udziałem Zbigniewa Bródki - złotego medalisty z Igrzysk Olimpijskich w Soczi.

Pierwszym etapem była kampania bilbordowa, która rozpoczęla się na przełomie marca i kwietnia. Nasza reklama jest na prawie 600 tablicach w całej Polsce.

Kolejnym etapem jest kampania telewizyjna. Emitowane są spoty 30", 15" i 8" - tzw. bilbordy sponsorskie danego programu.

W świąteczny poniedziałek TVP2 wyemitowała specjalny odcinek Familiady z udziałem Panczenistów. Przed i po programie można było zobaczyć spoty. Program ten przybliżył widzom sylwetkę Zbyszka Bródki i umocnił powiązanie jego wizerunku z mlekiem łowickim.

Poniżej fotorelacja z kręcenia spotu reklamowego :)